Cena a sledování dopravy Způsoby a ceny dopravy Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde. PPL V České republice má PPL 24 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek. Převzetí a reklamace: Zásilku… [Číst více]
Vše o nákupu
Telefonní kontakty Objednávky/Dotazy:800 350 350 Pevná linka:+420 572 503 759 Reklamační/Servisní oddělení:+420 773 752 222 Velkoobchod:+420 773 753 333 IT podpora/Marketing:+420 773 751 111 Otevírací doba Po - Pá: 7:00 - 15:00 … [Číst více]
Proč nakupovat u nás Na této stránce najdete skutečné výhody nakupování na atranet.cz, díky kterým se nákup zboží stává mnohem pohodlnější, zajímavější a především výhodnější. Tyto výhody vám můžeme poskytnout díky… [Číst více]
Jak objednat a zaplatit Průběh objednávky Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Na tomto místě si můžete projít celým nákupním procesem krok za krokem. Přesvědčte se sami, jak snadný nákup u nás… [Číst více]
Záruky, reklamace, servis Záruka na zboží JAKO ZÁRUČNÍ LIST SLOUŽÍ VE VĚTŠINĚ PŘÍPADŮ FAKTURA, KTEROU OBDRŽÍTE SPOLU SE ZBOŽÍM. Délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku,… [Číst více]
Obchodní podmínky Traminal s.r.o., se sídlem Kaprova 42/14, 110 00 Praha IČ: 24260321, DIČ: CZ24260321 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 198260 Provozovna, servisní středisko, reklamace: Březolupy 75, 687 13 Březolupy E-mail:… [Číst více]