Vše o nákupu

Cena a sledování dopravy Způsoby a ceny dopravy Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde. PPL V České republice má PPL 24 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek.  Převzetí a reklamace: Zásilku…

Telefonní kontakty Objednávky/Dotazy:800 350 350 Pevná linka:+420 572 503 759 Reklamační/Servisní oddělení:+420 773 752 222 Velkoobchod:+420 773 753 333 IT podpora/Marketing:+420 773 751 111 Otevírací doba Po - Pá: 7:00 - 15:00 …

Proč nakupovat u nás Na této stránce najdete skutečné výhody nakupování na atranet.cz, díky kterým se nákup zboží stává mnohem pohodlnější, zajímavější a především výhodnější. Tyto výhody vám můžeme poskytnout díky…

Jak objednat a zaplatit Průběh objednávky Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Na tomto místě si můžete projít celým nákupním procesem krok za krokem. Přesvědčte se sami, jak snadný nákup u nás…

Záruky, reklamace, servis Záruka na zboží JAKO ZÁRUČNÍ LIST SLOUŽÍ VE VĚTŠINĚ PŘÍPADŮ FAKTURA, KTEROU OBDRŽÍTE SPOLU SE ZBOŽÍM. Délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku,…

Obchodní podmínky Traminal s.r.o., se sídlem Kaprova 42/14, 110 00 Praha IČ: 24260321, DIČ: CZ24260321 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 198260 Provozovna, servisní středisko, reklamace: Březolupy 75, 687 13 Březolupy E-mail:…

Nahoru